Regulamin, OWS i Polityka prywatności Serwis B2B System 7 Security

.

Regulamin serwisu i sprzedaży (ogólne warunki sprzedaży) z dnia 01.01.2018


Regulamin serwisu internetowego


1.    Regulamin określa ogólne zasady korzystania z serwisu internetowego  www.system7.pl (wraz ze wszystkimi  subdomenami i elementami) zwanego dalej Serwisem, prowadzonego przez firmę System 7 Security sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej (Właściciela) i obowiązuje wszystkich użytkowników Serwisu. Dodatkowe warunki, obowiązki  i uprawnienia mogą być określone jedynie w odrębnych pisemnych porozumieniach przyjętych przez obie strony lub stosownych umów licencyjnych.
2.    Przez fakt jakiegokolwiek skorzystania z Serwisu podmiot który tego dokonuje (Użytkownik) oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem, akceptuje wszystkie jego postanowienia i zobowiązuje się do nich stosować.   
3.    Serwis  (w tym zawarte w nim informacje i elementy graficzne) stanowiące własność spółki System 7 Security sp. z o.o. i podlegają ochronie prawnej na podstawie obowiązujących przepisów prawa.  Zabronione są jakiekolwiek działania skierowane przeciwko Serwisowi lub niezgodne z obowiązującym prawem (w tym kopiowanie/modyfikacja/wykorzystywanie bez pisemnego zezwolenia, zawartych w nim treści).  
4.    Zawartość Serwisu podlega ochronie prawnej i nie może być wykorzystywana w innym celu niż zamierzony przez Właściciela oraz przez innych Użytkowników niż ci, którym zostały przez Właściciela  udostępnione.
5.    Wszelkie dane  i zasoby  zawarte w Serwisie (w tym niniejszy Regulamin / Polityka prywatności ) mogą być w dowolnej chwili zmienione lub usunięte bez wcześniejszego powiadomienia.  System 7 Security sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za ich wady i jakiekolwiek  szkody mogące wyniknąć  z posłużenia się nimi oraz nie zapewnia o ich przydatności do jakiegokolwiek celu.  Nie mogą być one również uznane za ofertę zawarcia jakiejkolwiek umowy lub jakąkolwiek obietnicę lub gwarancję.
6.    Wszelkie znaki handlowe, graficzne i nazwy produktów wykorzystane w  Serwisie będące własnością System 7 Security sp. z o.o. nie mogą być używane przez kogokolwiek bez pisemnej zgody właściciela. Wszelkie inne znaki towarowe i zastrzeżone nazwy są własnością ich prawowitych właścicieli i mogły zostać użyte jedynie w celach informacyjno-identyfikacyjnych.
7.    Serwis udostępnia Użytkownikom  możliwość wprowadzania niektórych danych. Poprzez ich wprowadzenie Użytkownik oświadcza, że są prawidłowe i zgodne z prawem, jest uprawniony do dysponowania nimi, robi to na swoją wyłączną odpowiedzialność i upoważnia Serwis do bezterminowego posiadania, przetwarzania i prezentowania tych danych z zastrzeżeniem szczególnych warunków dotyczących danych osobowych. Dane  te w całości lub w części mogą być w dowolnej chwili usunięte, ukryte lub skorygowane przez prowadzącego Serwis, bez powiadamiania i zgody Użytkownika. Zabronione jest wprowadzanie danych niezgodnych z prawem lub szkodzących działaniu serwisu lub wizerunkowi Właściciela serwisu i dostarczanych przez niego produktów.
8.    Użytkownik może korzystać z serwisu jedynie zgodnie z jego przeznaczeniem i powszechnie  przyjętymi sposobami obsługi. Zabronione są wszelkie działania mogące prowadzić do zakłócenia pracy serwisu lub mające na celu uzyskanie danych do których dany użytkownik nie jest uprawniony oraz poddawania Serwisu oddziaływaniu wszelki oddziaływaniom  automatycznym.
9.    Właściciel serwisu nie gwarantuje i nie zapewnia, że jakiekolwiek elementy serwisu będą dla danego Użytkownika dostępne w jakimkolwiek czasie i w wymaganych  przez niego sposobach działania w używanej przeglądarce oraz że wszystkie zasoby serwisu i powiązane z nimi zasoby innych serwisów zawierają tylko prawdziwe treści i w każdym czasie będą wolne od szkodliwego oprogramowania. Wyłączona jest też wszelka odpowiedzialność i możliwość dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wobec Właściciela oraz innych podmiotów powiązanych z Serwisem w najszerszym  dopuszczonym przez prawo zakresie,  z jakiegokolwiek powodu.


Regulamin sprzedaży - Ogólne warunki sprzedaży (OWS)


10.    OWS  określają zasady  na jakich dostarczane są  towary i usługi  przez  firmy:
- System 7 Security sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, NIP:9372657132, KRS: 0000400835.
- Seven System sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, NIP: 9372672953, KRS: 0000537134.
- System 7 sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 33, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 9372318507, KRS: 0000042022, zwane dalej  osobno lub łącznie Dostawcą, chyba że strony zawarły odrębną pisemna umowę zawierającą odmienne postanowienia, które maja pierwszeństwo.  
11.    Postanowienia niniejsze wyłączają możliwość stosowania  przez   Nabywcę  jakichkolwiek standardowych warunków zakupu , wzorów umów, regulaminów dostawy, itp.
12.    Aktualne OWS stanowią integralną część wszelkich umów sprzedaży/dostawy zawieranych przez Dostawcę  od daty publikacji Regulaminu.
13.    OWS dotyczą wszelkich dostaw realizowanych przez Dostawcę w tym z wykorzystaniem internetowego serwisu B2B, bez względu na lokalizację i status Nabywcy.
14.    Dostawca, co do zasady współpracuje z Nabywcami instytucjonalnymi i profesjonalistami i nie prowadzi sprzedaży dla konsumentów.  Gdyby jednak do takiej sprzedaży doszło to ogólne obowiązujące w Polsce przepisy prawa konsumenckiego mają pierwszeństwo przed zapisami OWS, chyba że Nabywca wprowadził Dostawcę w błąd w kwestii swojego statusu.
15.    Zamówienie Nabywcy musi posiadać formę pisemną (w tym elektroniczną z B2B) i zostać pisemnie w sposób nieautomatyczny potwierdzone jako przyjęte do realizacji przez Dostawcę, aby mogło być traktowane jako zawarcie umowy  na warunkach określonych w tym potwierdzeniu.  Potwierdzenia takiego nie stanowią wiadomości  generowanie automatycznie przez serwis internetowy.
16.    W przypadku braków w magazynie  zamówienie może być zrealizowane częściowo w porozumieniu z Nabywcą.
17.    Nabywca może zrezygnować z realizacji zamówienia jeżeli natychmiast (ale nie później niż do chwili rozpoczęcia jego realizacji) skutecznie poinformuje   Dostawcę  o rezygnacji.  Jeżeli do chwili rezygnacji Dostawca podjął już działania prowadzące do realizacji zamówienia to może przyjąć rezygnację z zastrzeżeniem pokrycia przez Nabywcę wszelkich kosztów związanych z podjętymi czynnościami.
18.    Warunki dostaw kurierskich:
- poprawne zamówienia na towary znajdujące się w magazynie,  otrzymane  w dni robocze do godz. 13:00 są z reguły wysyłane w tym samym dniu,o ile inne okoliczności  tego nie uniemożliwiają (np. brak potwierdzenia zapłaty, przekroczenie limitu kredytu kupieckiego, przeterminowana płatność, itp.),
- standardowy koszt pakowania i wysyłania każdej paczki do 30kg  w dostawie  krajowej wynosi 17zł netto i jest stosowany do dostaw do Nabywców posiadających aktualny limit kredytu kupieckiego lub którzy dokonali przedpłaty,
- koszt każdej paczki do 30kg w dostawie krajowej dla pozostałych Nabywców wynosi 21zł netto,
- standardowym terminem dostarczenia krajowych paczek kurierskich jest kolejny dzień roboczy po dniu wysłania, z przyczyn leżących po stronie firmy przewozowej, odbiorcy lub okoliczności zewnętrznych  może on ulec wydłużeniu (nie jest gwarantowany),
- dla konkretnej dostawy obowiązujące są koszty transportu podane na dotyczącej jej  fakturze sprzedaży,
- podane ceny nie dotyczą paczek: wysyłanych za granicę, o nietypowych wymiarach lub zawartości, wysyłanych na specjalnych warunkach, itp. W przypadku takich przesyłek obowiązujące są warunki ustalone indywidualnie dla każdej dostawy  przez Dostawcę i zawarte na fakturze sprzedaży.     
19.    Jeżeli nie podano inaczej to wszelkie ceny sprzedaży/dostawy są w PLN  i nie zawierają podatku VAT i innych danin ustawowych o ile takie mają zastosowanie.
20.    Jeżeli uzgodniona cena jest zależna od kursu walut, warunków Incoterms lub innych zmiennych  kosztów niezależnych od Dostawcy to w przypadku ich wzrostu w trakcie realizacji zamówienia Dostawca ma prawo do jej podniesienia. Jeżeli Nabywca nie zaakceptuje zaproponowanej ceny to Dostawca może jednostronnie wycofać się z realizacji zamówienia bez żadnych konsekwencji.
21.    Publikowane lub dostarczone przez Dostawcę cenniki, oferty, wyceny, wzory, reklamy, katalogi, informacje w serwisach internetowych, itp. mają charakter wyłącznie informacyjno-poglądowy i  nie stanowią oferty w myśl Kodeksu cywilnego. Jeżeli Dostawca sporządził dla Nabywcy indywidualną ofertę to, jeżeli wyraźnie nie stwierdzono inaczej, jest ona ważna przez 7 dni od daty sporządzenia, z zastrzeżeniem możliwości zmian wynikających z przyczyn niezależnych od Dostawcy.
22.    Nabywca jest zobowiązany zapłacić za towary i usługi w sposób, w terminie i kwocie podanych na fakturach wystawionych przez Dostawcę w związku z przyjętym do realizacji zamówieniem.  Wiążące są informacje (w tym forma zapłaty, kwota do zapłaty, termin zapłaty, numer rachunku, waluta rozliczeniowa, sposoby liczenia zaokrągleń, koszty transportu, itp.) zawarte na fakturze.
23.    Prawo do odroczonego terminu płatności (kredytu kupieckiego) ma wyłącznie Nabywca, który uzyskał je na podstawie dwustronnej umowy o współpracy, która może być zawarta  na jego wniosek po prawidłowej realizacji przynajmniej 3 transakcji w okresie 3 kolejnych miesięcy i dostarczeniu do Dostawcy wszystkich wymaganych dokumentów i informacji. Limit kredytu kupieckiego jest korygowany  automatycznie przez system informatyczny Dostawcy i z zasady jest równy wartości średnich miesięcznych zakupów  Nabywcy (netto)   za okres 3 poprzednich miesięcy. Limit ten może być w każdym momencie i bez ostrzeżenia cofnięty lub zmieniony przez Dostawcę według własnego uznania.
24.    Za datę zapłaty przyjmuje się datę wpływu środków na właściwy rachunek Dostawcy. Od nieterminowych płatności Dostawca ma prawo  naliczyć odsetki w wysokości ustawowej.
25.    Jeżeli Nabywca opóźnia się z zapłatą dłużej niż 2 tygodnie lub w ocenie Dostawcy zachodzą okoliczności  zmniejszające zdolność kredytową lub wiarygodność Nabywcy to może on wezwać go do przedstawienia dodatkowych zabezpieczeń, wstrzymać następne dostawy lub zmienić ich warunki, uznać wszystkie jego należności za wymagalne w wyznaczonym terminie, przekazać informację o nieuregulowanych zobowiązaniach do BIG, wystawić należność na sprzedaż na publicznej  giełdzie internetowej,  dochodzić  bez dodatkowych wezwań obok należności głównej również odsetek, zwrotu kosztów sądowych, zastępstwa procesowego i egzekucji. Wykonanie niektórych z tych czynności będzie związane z upublicznieniem danych Nabywcy oraz informacji o jego nieuregulowanym zobowiązaniu. Dodatkowo zostanie usunięty przypisany mu limit kredytu kupieckiego i możliwość zakupów z odroczonym terminem płatności.
26.    Nabywca nie ma prawa do zatrzymania części lub całości płatności tytułem roszczeń wzajemnych, potrąceń, reklamacji  lub podobnych, chyba że posiada prawomocne orzeczenie sądu w tym zakresie.  
27.    Dostawca pozostaje  właścicielem  towarów do chwili całkowitej zapłaty.
28.     Nabywca jest zobowiązany do odebrania zamówionych towarów w terminie 3 dni roboczych od daty powiadomienia go przez Dostawcę o gotowości do odbioru. Jeżeli towary nie zostaną odebrane w tym terminie to Dostawca naliczy Nabywcy dodatkową opłatę za składowanie w wysokości 1% ich wartości za każdy dzień przechowywania.
29.    Moment wydania towarów z magazyn Dostawcy osobom działającym w imieniu Nabywcy uznaje się za dokonanie dostawy.
30.    Niebezpieczeństwo uszkodzenia lub utraty przechodzi na Nabywcę z chwilą dokonania dostawy lub z datą upływu wyznaczonego terminu dostawy jeżeli był wcześniejszy i nabywca nie odebrał towarów w terminie.  
31.    Jeżeli Nabywca nie wywiąże się z obowiązku odebrania towarów to Dostawca może dostarczyć je na jego rachunek i ryzyko na ostatni znany mu adres Nabywcy  lub wyznaczyć dodatkowy termin z zachowaniem prawa do dodatkowej opłaty za przechowywanie.
32.    W przypadku nieodebrania zamówionych towarów lub  urządzeń z serwisu lub jakichkolwiek innych przedmiotów stanowiących własność Nabywcy lub osób trzecich znajdujących się z magazynach Dostawcy przez okres 90 dni, Dostawca ma prawo do dokonania ich złomowania (likwidacji), a Nabywca jest zobowiązany do pokrycia jej kosztów.
33.    Nabywca zobowiązany jest do zabezpieczenia i należytego przechowywania dostarczonych towarów do chwili dokonania całkowitej zapłaty.
34.    Jeżeli transport towarów po wydaniu odbywał się z udziałem osób trzecich to Nabywca zobowiązany jest do starannego sprawdzenia dostawy przy odbiorze, a w razie stwierdzenia braków lub uszkodzeń sporządzenia stosownego protokołu podpisanego przez przewoźnika/ doręczyciela.
35.    W przypadku dostarczenia nieuszkodzonej paczki i  stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z fakturą lub potwierdzeniem przyjęcia zamówienia Nabywca jest zobowiązany sporządzić odpowiedni protokół  i w terminie  2 dni roboczych od chwili odbioru  przekazać go Dostawcy w celu weryfikacji. Niezgodności zgłaszane to tym terminie nie będą rozpatrywane przez Dostawcę, a dostawa będzie  uznana za prawidłową.
36.    Ustanawianie zastawu na towarach  należących do Dostawcy jest zabronione, a  ich przetworzenie powoduje, że tak powstałe wyroby stają się jego współwłasnością.
37.    Dostawca nie odpowiada za niewykonanie dostawy, naprawy lub ich opóźnienie jeżeli wynika to  bezpośrednio lub pośrednio z przyczyn za które nie ponosi odpowiedzialności np. wojny, anty terrorystyczne, klęski żywiołowe, awarie maszyn, akty urzędowe, decyzje administracyjne, niepokoje społeczne, restrykcje importowo-eksportowe, blokady dróg, strajki, awarie komunikacji, i inne w tym powodujące, że wykonanie dostawy będzie niemożliwe,  nieopłacalne lub nadmiernie uciążliwe.
38.    Jeżeli z winy Dostawcy dojdzie do zwłoki w dostawie lub naprawie skutkującej powstaniem szkody po stronie Nabywcy to jest on uprawniony z wyłączeniem dalej idących roszczeń odszkodowawczych  do odszkodowania w wysokości 0,25% wartości niedostarczonych towarów za każdy dzień zwłoki powyżej 14 dni, jednak  łącznie nie więcej niż 10% wartości dostawy.
39.    Brak pisemnych uwag co do jakości, ilości, ceny, stanu  oraz innych cech towarów w chwili odbioru oznacza, że Nabywca  zaakceptował dostawę.
40.    Wady których nie da się wykryć  w trakcie odbioru lub bezpośrednio po odebraniu  od Dostawcy powinny być zgłaszane  pisemnie najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych, pod rygorem utraty prawa do reklamowania dostawy oraz wyłączenia uprawnień Nabywcy wynikających z rękojmi.
41.    Reklamacje powinny być rozpatrzone w terminie 14 dni, a w przypadku ich uznania odpowiedzialność Dostawcy ogranicza się do naprawy towaru lub  obniżenia ceny lub wymiany towaru na wolny od wad o ile uzna to za możliwe.
42.    Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za niewłaściwy transport, rozładunek, przechowywanie lub użytkowanie towarów po wydaniu ich z magazynu.
43.    Jeżeli dany towar objęty jest gwarancją producenta lub importera to w relacjach pomiędzy Gwarantem, a Nabywcą  zastosowanie mają  szczegółowe postanowienia właściwych  warunków gwarancji.
44.    Towar objęty gwarancją producenta, importera lub Dostawcy powinien być dostarczony na koszt Nabywcy w stanie kompletnym (bez naruszenia plomb) i we właściwym opakowaniu  do punktu serwisowego wskazanego w gwarancji, wraz ze szczegółowym opisem uszkodzenia i kopią dowodu zakupu.
45.    Naprawy nieodpłatne nie obejmują: czynności których powinien dokonać użytkownik, uszkodzeń powstałych w transporcie lub w trakcie niewłaściwej instalacji, niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, oddziaływania czynników zewnętrznych (np. ogień, piorun, zalanie, substancje chemiczne, udary, itp.), normalnego zużycia   eksploatacyjnego, odtwarzana lub kasowania danych, konserwacji i testów.
46.     Odpowiedzialność Dostawcy  ograniczona jest wyłącznie do start bezpośrednich które poniósł Nabywca i nie może przekroczyć  ceny wadliwych towarów, które dostarczył Nabywcy.
47.    Gdyby jakiekolwiek postanowienia lub warunki niniejszego Regulaminu lub odrębnej umowy okazały się niemożliwe do wykonania lub nieważne to pozostałe postanowienia i warunki są nadal w pełni wiążące.
48.    Wszelkie informacje (w szczególności ceny indywidualne, warunki płatności, dokumentacja  i podobne) udostępnione  użytkownikowi po zalogowaniu lub zawarte w dokumentach handlowych  należy traktować jako tajemnicę handlową. Użytkownik rozumie i akceptuje, że ich udostepnienie lub przekazanie w jakikolwiek sposób osobom trzecim stanowi naruszenie tajemnicy handlowej i naraża Dostawcę  na straty do których zrekompensowania jest on zobowiązany na warunkach ogólnych. Ponadto w przypadku  niedotrzymania przez Użytkownika / Nabywcę tego zobowiązania  zapłaci  on niezwłocznie Dostawcy  karę umowną w wysokości 10 000zł za każde powstałe z jego winy ujawnienie tych informacji stronom trzecim.
49.    Zasady i warunki określone w Regulaminie, OWS  i Polityce prywatności podlegają wyłącznie prawu polskiemu i wiążąca jest ich polska wersja językowa, a ewentualne spory będą rozstrzygane przez sąd w Bielsku-Białej.  Wyłącza się stosowanie Konwencji Wiedeńskiej.
50.    Obowiązująca treść Regulaminu  jest dostępna w Serwisie i może być zmieniona w dowolnej chwili bez wcześniejszego powiadomienia.
51.    Przez sam fakt skorzystania z serwisu lub jego zasobów użytkownik stwierdza, że zapoznał się  z Regulaminem, OWS i Polityką Prywatności i akceptuje wszystkie ich postanowienia.  Jeżeli użytkownik nie zgadza się z jakimkolwiek postanowieniem Regulaminu lub Polityki prywatności to  nie może korzystać z Serwisu oraz nawiązywać relacji handlowych z  Dostawcą.

 Polityka prywatności

A)    Dobro Tych, którzy nam zaufali, a w szczególności ochrona wszelkich dotyczących ich informacji, jest jednym z priorytetów naszego działania.
Staramy się nie uzyskiwać żadnych prywatnych danych ponad te, które są potrzebne dla możliwie najlepszego wykonywania powierzonych nam zadań i pełniejszego zadowolenia naszych klientów.
Jeżeli reprezentujesz firmę lub instytucję to  zachęcamy  do utworzenia  własnego konta użytkownika, które sprawi, że będziesz miał dostęp do przeznaczonych dla Ciebie specjalnych zasobów i będziemy Ci mogli przekazać niektóre ważne informacje. Utworzone konto możesz usunąć, kiedy uznasz to za stosowne.


B)    Jakiego typu dane możemy przechowywać:
- Jeżeli dokonałeś u nas zakupu, to dane, które były potrzebne do wystawienia faktury VAT są zapisane w naszym systemie księgowo-handlowym.
- Posiadamy również dane wynikające z ogólnych zasad połączeń Internetowych (adresy IP, rodzaj przeglądarki, nazwa systemu operacyjnego, itp.), wykorzystujemy je w celach technicznych i statystycznych.
- Jeżeli utworzyłeś własne konto lub wpisałeś się na listę wysyłkową, to posiadamy dane, które uznałeś za stosowane tam podać – służą one jedynie tym celom, w jakich zostały tam wpisane.
- Podając nam z jakichkolwiek powodów jakiekolwiek  dane musisz być świadom, że mogą zostać one odnotowane w naszych systemach pocztowych, CRM i innych w celu lepszego spełnienia Twoich oczekiwań w przyszłości i doskonalenia naszej oferty.


C)    Informacja RODO
W związku z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego dalej RODO informujemy o zasadach przetwarzania przez nas danych osobowych .
Oświadczamy, że zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa i poufności Państwa danych osobowych jest jednym z priorytetów naszej grupy spółek korzystających z połączonego systemu przetwarzania danych.

Administratorami Państwa danych osobowych (zwanymi dalej łącznie i osobno Administratorem) są spółki:
1. System 7 Security sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, NIP:9372657132, KRS: 0000400835.
2. Seven System sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, NIP: 9372672953, KRS: 0000537134.
3. System 7 sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Krakowska 33, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 9372318507, KRS: 0000042022.

Z Administratorem można się skontaktować się pisemnie za pomocą poczty pod adresem korespondencyjnym: System 7 Security sp. z o.o., ul. Krakowska 33, 43-300 Bielsko-Biała lub poczty elektronicznej pod adresem: biuro@s7.pl

Cel i podstawa przetwarzania danych osobowych przez Administratora:
- art. 6 ust 1 lit. a) RODO, czyli na podstawie wyrażonej zgody Użytkownika w celu świadczenia usług w ramach własnych serwisów internetowych w tym: dostawy towarów, dostarczania informacji, realizacji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, itp.,  
- art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, czyli niezbędności przetworzenia danych osobowych w celu wykonania umowy lub do  podjęcia działań na żądanie
osoby, której dane dotyczą, przed/po zawarciu umowy, np. sprzedaży/zakupów towarów lub wyrobów własnych, utrzymania relacji dystrybucyjnych, negocjacji warunków umowy, zapewnienie serwisu posprzedażowego, itp.,
- art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych,
w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem, np. umożliwienie podejmowania prawidłowych decyzji gospodarczych i kredytowych w przyszłości.

Dane osobowe przetwarzane są ręcznie oraz automatycznie. Kategorie danych osobowych, które są przetwarzane przez Administratora to:
- imię i nazwisko,
- stanowisko lub funkcja w firmie,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- adres pocztowy,
- informacje dotyczące historii korespondencji, zakupów i płatności,
- w serwisach internetowych standardowe dane związane z logowaniem na serwerach np. adres IP,
- inne dane konieczne do realizacji konkretnych zadań i zapewnienia bezpieczeństwa wymienione w warunkach użytkowania konkretnych usług i warunkach licencyjnych oprogramowania.    

Administrator co do zasady nie przekazuje danych osobowych poza obręb wspólnego systemu przetwarzania jednak w przypadku wystąpienia takiej potrzeby może powierzyć dane osobowe zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności:
- firmom kurierskim i spedycyjnym,
- dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych,
- podmiotom, takim jak banki czy operatorzy płatności,
- osobom świadczącym usługi księgowe, prawne, podatkowe, doradcze,
- właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie udzielenia takich informacji w granicach obowiązującego prawa, jak też w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami,

Administrator nie przekazuje żadnych danych odbiorom w państwach trzecich lub organizacjom międzynarodowym, chyba że zostanie do tego zobowiązany przez obowiązujący przepis prawa lub dyspozycję osoby, której dane dotyczą lub wynika to z działaniem standardowo stosowanych mechanizmów pozycjonowania, powiązań lub analizy  serwisów internetowych (np. Google, Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin ).     

Państwa dane osobowe będą przechowywane do chwili wycofania zgody lub do czasu przedawnienia możliwych roszczeń lub innych obowiązków wynikających z umowy lub innego tytułu oraz spełnienia obowiązków wynikających z odrębnych przepisów w szczególności podatkowych i rachunkowych.
Zgodę mogą Państwo wycofać maila wysłanego pod adres: biuro@s7.pl z potwierdzeniem dostarczenia lub listem poleconym wysłanym na adres korespondencyjny.

Prosimy o zapoznanie się z przysługującymi Pani/Panu prawami:
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
- ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem  niezbędnym do wykonania umowy i/lub usługi.

Administrator dane osobowe pozyskuje zwykle bezpośrednio od osoby zainteresowanej, która podaje swoje podstawowe dane podczas kontaktu ze spółkami Administratora lub jego serwisami internetowymi.
Administrator może też pozyskiwać dane z informacji ogólnie dostępnych, takich jak KRS, CEIDG lub firmowe strony internetowe.
Dane osobowe przetwarzane w sposób automatyczny, w tym profilowanie, nie będą wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych oraz wpływać na Państwa sytuację.

Administrator dokłada starań, aby zapewnić ochronę danych osobowych przed ich zniszczeniem, utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.


D)   ZAPEWNIAMY  Z  CAŁĄ  STANOWCZOŚCIĄ,  ŻE NIGDY  NIE  SPRZEDAJEMY   POSIADANYCH  PRZEZ  NAS  DANYCH OSOBOWYCH.
Dane są przez nas gromadzone, przetwarzane i przechowywane  zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obowiązującymi u nas procedurami bezpieczeństwa. Dokładamy starań, aby żadne nieupoważnione osoby nie miały do nich dostępu.


E)   Prosimy  o zachowanie ostrożności w posługiwaniu się danymi dostępowymi do naszego serwisu.
Osoba, której je udostępniliśmy ponosi pełną odpowiedzialność za ich użycie. W przypadku jakichkolwiek podejrzeń, że Twoje dane (np. hasło) mogły być poznane przez osoby trzecie, prosimy o natychmiastową ich zmianę lub powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji.
Prosimy również o ostrożność w przypadku korzystania z jednego komputera z innymi użytkownikami.  Po zakończeniu korzystania z naszego serwisu prosimy się wylogować i nie zapisywać haseł w sposób umożliwiający ich poznanie przez inne osoby oraz zachować podstawowe zasady bezpiecznego korzystania z systemów informatycznych.


F)   Karty płatnicze i przelewy internetowe.
Nie mamy (i nie chcemy mieć) dostępu do żadnych danych, które podajesz w trakcie dokonywania płatności za pomocą kart płatniczych i przelewów internetowych. W trakcie takiej operacji zostajesz przekierowany na strony internetowe wybranego przez Ciebie banku lub serwisu autoryzacyjnego (adres tej strony powinien rozpoczynać się od https: , a certyfikat potwierdzać jej tożsamość) i wszystkie podane informacje pozostaną znane wyłącznie instytucjom prowadzącym wybrany serwis. Do nas może zostać przekazana przez nie wyłącznie informacja potwierdzająca fakt dokonania przez Ciebie transakcji.


G)   „Ciasteczka” (cookies) i podobne rozwiązania
Tworzone w związku z funkcjonowaniem Serwisu  ciasteczka służą do poprawienia wygody użytkowania,  przechowywania informacji o Użytkowniku (np.  podczas rejestracji, logowania, wysyłania zamówienia),   celów statystycznych i analitycznych (np. Google Analytics), reklamowych, zapewnienia bezpieczeństwa serwisu,   itp.
Użytkownik może w każdej chwili je wykasować lub zmienić ustawienia używanej przeglądarki zgodnie z informacjami zamieszczonymi w jej instrukcji obsługi. Zablokowanie „cookies” i podobnych rozwiązań normalnie wykorzystywanych przez  przeglądarki może skutkować problemami w korzystaniu z niektórych funkcji Serwisu.
Brak stosownych działań ze strony użytkownika oznacza akceptację aktualnych ustawień przeglądarki  i sposobu działania serwisu.


H)    Informacje dodatkowe
1. Administrator  nie ponosi żadnej  odpowiedzialności za procedury i informacje zawarte  w serwisach/systemach  do których odwołania (linki) znajdują się w Serwisie lub przez które jest on analizowany lub utrzymywany.
2. Użytkownik może zamieszczać w serwisie wyłącznie swoje poprawne dane osobowe lub dane, których zamieszczenie jest konieczne i do których zamieszczenia ma pełne prawo z pełnym poszanowaniem dóbr osobistych  osób trzecich.  
3. Przez sam fakt skorzystania z serwisu lub jego zasobów użytkownik stwierdza, że zapoznał się  z Regulaminem i Polityką Prywatności i akceptuje wszystkie ich postanowienia.  Jeżeli użytkownik nie zgadza się z jakimkolwiek postanowieniem Regulaminu lub Polityki prywatności to  nie może korzystać z Serwisu.
 4. Obowiązująca treść Polityki prywatności jest  dostępna w Serwisie i może być zmieniona w dowolnej chwili bez wcześniejszego powiadomienia.